METRYCZKA
Powód korzystania z Poradni
- Brak - Diagnoza planowana Diagnoza nieplanowana Leczenie planowane Leczenie nieplanowane, nagłe Rehabilitacja
Wiek rodzica
Wiek dziecka
Wykształcenie rodzica
- Brak - podstawowe zawodowe średnie wyższe
Zamieszkanie
- Brak - wieś małe miasto duże miasto (powyżej 100 tys.)
Proszę wskazać PORADNIĘ, w której leczyło się Pani/Pana dziecko?
- Brak - Poradnia Alergologiczna Poradnia Gruźlicy i Chorób Płuc Poradnia Endokrynologiczna Poradnia Immunologiczna Poradnia Kardiologiczna Poradnia Leczenia Mukowiscydozy Poradnia Neurologiczna Poradnia Nefrologiczna Poradnia Rehabilitacyjna Poradnia Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej
OCENA POBYTU W PORADNI
Życzliwość ze strony pracownika rejestracji
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Przekazanie pacjentowi maksimum informacji o tym, co powinien przynieść ze sobą do poradni
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Odpowiednie warunki lokalowe (przetrzeń, czystość, zapach)
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Wygodna poczekalnia
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Uważne wysłuchanie pacjenta
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Okazywanie szacunku
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Okazywanie zainteresowania
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Wyjaśnienie sytuacji zdrowotnej pacjenta przez specjalistę
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Przekazanie maksimum informacji o tym, co czeka pacjenta w procesie leczenia
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Wskazanie kierunku postępowania diagnostyczno-leczniczego
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Otrzymanie informacji, jak dalej postępować ze sobą
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
Przekazanie informacji na temat rokowań (jak sytuacja zdrowotna może się rozwinąć)
- Brak - 5 Ocena bardzo dobra 4 Ocena dobra 3 Ocena średnia 2 Ocena zła 1 Ocena bardzo zła
OGÓLNA OCENA PRZYCHODNI